reklama

„Kosti“ Aupark a zvýšený adrenalín...

Bol som v Auparku - nakupoval som. Všetko prebiehalo v pohode až pokiaľ som sa nezačal obzerať a čím viac som sa pozeral, tým viac ma napĺňalo prekvapenie či skôr rozčarovanie...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (55)
Obrázok blogu

Neveril som tomu vlastne som tomu veriť nechcel. V Auparku sú dinosaury. Viem, poviete si nič zvláštne v dnešnej dobe je všetko možné... Videl som toho však viac: školské výlety ktoré tieto dinosaury teda vlastne umelé atrapy chodia obdivovať. Videl som škôlkarov na vychádzke ako ich učiteľky vedú k týmto obludám a s nadšením či akousi hrdosťou im ich predstavujú a oduševnene prednášajú svoje poučné výklady. Alebo majú na to celkom iste „fundovaných odborníkov“ v podobe sprievodcov. Tým „pedagogičkám“ by som chcel odkázať že je to úbohé a nízke. Milé tety uvedomujete si kam vlastne tie deti vodíte??? Mám taký silný pocit že ste si pomýlili inštitúcie Aupark je nákupné centrum. Ak chcete deťom vštepiť zopár vedomostí či nejaký ten intelektuálny základ, nadšenie pre históriu sú tu galérie, múzeá. Musím tiež skonštatovať že vás prevádzkovatelia tohto nákupného centra dostali. Nechali ste sa totálne nachytať. Ak sa vám tie PVC obludy páčia ja vám to neberiem no neťahajte do toho deti. Myslím že SNM a SNG majú dosť zaujímavé výstavy a pokiaľ viem tak ich prispôsobujú všetkým vekovým kategóriám. Ide o to, že je to len ďalší marketingový ťah obchodníkov. V poslednej dobe sa všetci sťažujú na to ako je dnešná spoločnosť a predovšetkým mládež konzumne naladená. Vyčítame jej že neuznáva tie pravé hodnoty a ideály že žije povrchne a čo ja viem čo všetko ešte. Keď však budeme deti vodiť za „kultúrou“ na miesta kde to šumí konzumom a peniazmi nečudujte sa...

Lukáš Behul

Lukáš Behul

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...viem, že životom možno sa viesť na kludnej vlne. Dnes viem, že dá sa žiť aj bezpečne a opatrne. A snáď to niekto vie aj bez námahy, ale ja nie... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu